2018-01-04
Із метою розвитку творчого потенціалу педагогів, забезпечення методичного супроводу самоосвітньої діяльності вчителів, визначення шляхів формування компетентностей, умов для створення оптимального навчального середовища для вчителів, учнів, батьків та впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу в навчально-виховний процес закладу 03 січня 2018 року проведено педагогічну раду «Шляхи формування компетентностей учнів та впровадження компетентністно зорієнтованого підходу в навчально-виховний процес закладу» у формі «педагогічна вітальня».
Засіданню педагогічної ради передувала велика творча робота груп вчителів й учнів школи, метою якої було методом дослідження та педагогічного досвіду визначити шляхи формування компетентностей учнів та засоби впровадження компетентністно зорієнтованого підходу в навчально-виховний процес закладу освіти.
Шляхом ділового обговорення, представлених робочими групами результатів досліджень педагогічний колектив закладу вибудував шляхи побудови нової школи через впровадження компетентнісного зоорієнтованого підходу в начально-виховний процес, окреслив умови створення оптимального навчального середовища для вчителів, учнів, батьків.