• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Коучинг – сесія «Створення ситуації успіху на уроках словесності як одна з умов реалізації особистісно зорієнтованого підходу в умовах реалізації Концепціїї «Нова українська школа»

Коучинг – сесія «Створення ситуації успіху на уроках словесності як одна з умов реалізації особистісно зорієнтованого підходу в умовах реалізації Концепціїї «Нова українська школа»

2018-02-21

/Files/images/семінар українці.jpg

Прекрасного лютневого дня, 21.02.2018 року, на базі КУ Сумської ЗОШ № 22 у дружній атмосфері була проведена коучинг – сесія «Створення ситуації успіху на уроках словесності як одна з умов реалізації особистісно зорієнтованого підходу в умовах реалізації Концепціїї «Нова українська школа», яка відбулася під гаслом:

«Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учню.

«Він може!»- повинен нагадувати колектив.

«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.

В. Шаталов

У незвичайному заході брали участь вчителі української мови та літератури, вчителі зарубіжної літератури міста Суми. Під час плідної роботи методист ІМЦ Закорко В.В. ознайомила присутніх із поняттям «коучинг» та пояснила, що коучинговий процес передбачає прояснення цілей, вивчення реальності, дослідження варіантів, узгодження дій та їх упровадження, а також їх перегляду. Але основна мета коучинг – сесії - це пошук власного підходу до розробки шляхів створення ситуації успіху на уроках словесності.

Учителі ЗОШ № 22 продемонстрували прийоми та методи ситуації успіху на різних етапах уроку та використання їх у підготовці до ДПА та ЗНО з української мови та літератури.

Цапенко Н.О., учитель зарубіжної літератури, продемонструвала сучасні прийоми створення ситуації успіху на уроках зарубіжної літератури під час вивчення нового матеріалу («Літературний біатлон», «Мультребус»); Киричок С.Г., учитель зарубіжної літератури, ознайомила присутніх з проектною діяльністю учнів як засобом успішного навчання.

Гості заходу захоплено працювали під час використання ігрових методів та прийомів, які проводили вчителі української мови та літератури Мухоїд І.М. («Валентинка», «Слово – речення – запитання – відповідь» прийоми під час закріплення вивченого матеріалу), Чуднівець О.Ф. («Хрестики-нолики», «Плутанина», «Твір з опорою на піраміду» прийоми швидкого запам’ятовування та аналізу навчального матеріалу) та Сидоренко Л.П. («Цукерка із завданням», «Готель частин мови» прийоми створення ситуації успіху під час вивчення частин мови).

«Біла ворона», «Зорепад» - такими інтерактивними вправами зацікавила колег

Крупська Т.В., а Коробейник В.Г. програла із гостями нестандартні вправи «Хід конем»,

«Літературний лабіринт». Запропоновані вчителями методи – це засоби якісної підготовки

учнів до ДПА та ЗНО з української мови та літератури.

Керівник методичного об’єднання учителів української мови та літератури Добридень Л.В. ознайомила присутніх з методами, які сприяють успішній підготовці учнів до ДПА з української літератури («Літературна вітрина»). Рефлексію «Дерево успіху» провела Мухоєдєнє Д.В., учитель зарубіжної літератури.

На завершення, методистом ІМЦ Закорко В.В. була проведена практична робота

«Підготовка методичних рекомендацій щодо створення ситуації успіху на уроках

словесності та укладання банку завдань», під час якої учасники заходу працювали плідно,

креативно, обґрунтовано демонстрували набуті знання упродовж заходу. Розроблені

методичні рекомендації та створений банк завдань щодо створення ситуації успіху на

уроках словесності учасники коучинг – сесії вирішили використовувати у своїй

педагогічній діяльності з метою створення ситуації успіху на уроках словесності.

Кiлькiсть переглядiв: 424

Коментарi