2019-11-28
Нова українська школа – ключова реформа Міністерства освіти і науки, що зупинить негативні тенденції, перетворить українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованості, економічного розвитку і конкурентоспроможності України.
Як крокує ця реформа у нашій школі: досягнення, проблеми, шляхи вирішення – про все це говорили педагогічні працівники під час засідання педради, яка відбулась 28 листопада 2019 року. Для обговорення були винесені наступні питання:
мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж
підсумки моніторингу адаптації першокласників в умовах НУШ
сучасні підходи в організації виховної роботи в умовах розбудови нової української школи
результати моніторингу сформованості здоров’язбережувальної компетентності здобувачів освіти закладу І ступеня.
Засідання педагогічної ради пройшло у форматі семінару-практимуму: учителі початкової школи Скоробогатько С.І. та Кулик Л.І. продемонстрували на практиці виконання вправ «Ранкове коло», «Загадкова скринька», «Шість цеглинок», «Коло підтримки», «Павутинка», роботу з календарем та ранкові повідомлення. Класні керівники Вельбой Л.І., Коваленко С.М., Сидоренко Л.П. познайомили з такими інноваційними формами виховної роботи, як інтерактивна вистава, колективна творча праця, тренінгові вправи.
Робота педагогічної ради була продуктивною та цікавою. Сподіваймося, що отримані знання та навички стануть у пригоді усім учасникам освітнього процесу.