2020-04-23
Шановні колеги!
Напевно, ви погодитися з тим, що під час карантину у зв’язку з COVID-19 ми з вами переживаємо не найлегші часи. Школа перебуває у стані серйозних змін та адаптації до абсолютно нових умов навчання. Педагогам доводиться опановувати нові навички, повністю переглядати свій досвід, змінювати звичні моделі навчання і оцінювання дітей. У багатьох з нас немає розуміння того, що буде далі і чим це все закінчиться. Все це є факторами стресу та формування тривоги.
У відповідь на ситуацію, що склалася, ми шукаємо нові можливості підтримки.
В умовах карантину і обмежень ми не можемо проводити тренінги в школах. В той же час, у нас є можливості онлайн зустрічей. Наша онлайн зустріч, яку ми провели 23 квітня, допомогла нам знайти відповіді на такі запитання:
- В чому полягають особливості карантину для психіки дітей та дорослих ?
- Чому чим далі, тим складніше нам переживати карантин? Що заважає адаптації? Чому карантин може ставати фактором стресу?
- Що можна зробити вже зараз і як адаптувати дітей після карантину?
- Чому під час карантину збільшуються випадки домашнього насильства?
Онлайн зустріч відбувалася в межах програми «Попередження насильства серед дітей та щодо дітей у загальноосвітніх навчальних закладах», яку ми реалізуємо разом з фахівцями Сумського державного університету та громадською організацією «Жіночий консорціум України».
Ми вдячні нашим партнерам Юлії Савельєвій та Андріані Костенко за співпрацю та допомогу.