• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Педагогічна рада «Наскрізні змістовні лінії в системі виховної роботи закладу як засіб формування інтегрованих ключових компетентностей здобувачів освіти»

Педагогічна рада «Наскрізні змістовні лінії в системі виховної роботи закладу як засіб формування інтегрованих ключових компетентностей здобувачів освіти»

2020-11-30

/Files/images/педрада.jpg

Ідея освітніх змін очевидна – це перехід від школи знань до школи компетентностей, які в нерозривному зв'язку включають знання, уміння та ціннісне ставлення. Відповідно до цього оновлюються державні стандарти, сформовано новий зміст освіти, запроваджуються нові методики викладання.

Перехід від знаннєво орієнтованої освітньої парадигми до компетентнісної потребує оновлення змісту та організації процесу навчання, кінцевим результатом якого є сформовані компетентності. Для того, щоб виокремити ключові компетентності Нової української школи, запроваджене поняття «наскрізні лінії», які є спільними для всіх начальних предметів. Дослідження упровадження наскрізних ліній в освітньому процесі й стало темою чергового засідання педагогічної ради «Наскрізні змістовні лінії в системі виховної роботи закладу як засіб формування інтегрованих ключових компетентностей здобувачів освіти», яке відбулося в онлайн-режимі 30 листопада 2020 року.

Заступник директора з виховної роботи Рудецька А.В. доповіла про реалізацію наскрізних змістових ліній в системі виховної роботи закладу.

Співдоповідачами виступили:

1. Учитель початкових класів Скоробогатько С.І. «Реалізація інтегрованих змістових ліній на уроках початкової школи».

2. Учитель англійської мови Марченко-Пурдес Л.В. «Особливості впровадження змістової лінії «Екологічна безпека і сталий розвиток» на уроках англійської мови».

3. Учитель математики Коренєва Н.В. «Методика реалізації наскрізної змістової лінії «Здоров’я і безпека» на уроках математики».

4. Учитель української мови та літератури Сидоренко Л.П. «Упровадження змістової лінії «Підприємливість. Фінансова грамотність» на уроках української мови».

Крім того, заступник директора з навчально-виховної роботи Карпенко В.І ознайомила з результатами проведення моніторингу адаптації першокласників в умовах НУШ та звернула увагу педагогічного колективу на порядок організації інклюзивного навчання та порядок організації дистанційної форми здобуття освіти в закладі

Кiлькiсть переглядiв: 134

Коментарi