Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.
Пріоритетним у виховній роботі школи є:
· реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
· залучення молоді до національної та світової культури;
· збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
· виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
· забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
Система виховної роботи передбачає:
- планування позаурочної – виховної роботи з учнівським колективом;
- організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
- розвиток учнівського самоврядування;
- співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед учнів;
- активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
- розвиток творчих здібностей та інтересів учнів у гуртках, секціях.
Система виховної роботи забезпечує:
- умови для розвитку і самовдосконалення особистості;
- розвиток активності учнів у різних видах діяльності;
- згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;
- соціальну захищеність і підтримку учнів;
- творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позанавчальній діяльності.
Виховна система школи базується на принципах, що визначають основні вимоги до процесу виховання особистості учня, до його змісту, організацій, форм, методів та прийомів:
- принцип гуманізації і демократизації виховного процесу,
- принцип зв’язку виховання з реальним життям,
- виховання особистості в колективі в ході спільної діяльності,
- єдність вимог і поваги до особистості,
- послідовність, систематичність і єдність виховних впливів.
Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи закладу освіти та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми «Основні орієнтири...», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.
Тому головна увага приділяється формуванню загальновизнаних цінностей та якостей, як ціннісне ставлення: